![]() |
|
|
Bedre resultat i Navs brukerundersøkelse Av Redaksjonen, 01.06.10 En fersk brukerundersøkelse viser at Navs brukere i Buskerud er litt mer fornøyde i år enn i fjor. Selv om endringene er små, er tendensen bedring på de fleste områder.
- Jeg gleder meg over at resultatene er bedre enn i fjor, men skulle gjerne sett at resultatene hadde vært enda bedre. Vi jobber hver eneste dag for å gi våre brukere et best mulig tilbud og jeg har tro på at vi skal kunne løse mange av de utfordringene som gjør at vi ikke scorer bedre enn vi gjør, sier direktør Ola Heen Strømmen i Buskerud.
De som har svart på undersøkelsen, er bedt om å gi poeng fra 1 til 6, og Buskerud har et gjennomsnitt på 3,76. De som har gitt poeng 1-3 er kategorisert som misfornøyd, mens de som har gitt poeng 4-6 er kategorisert som fornøyde. - Det har vært et strevsomt år for oss og det har dessverre gått utover brukerne i Buskerud. Nå har vi gjennomført helt konkrete tiltak som jeg tror vil gi resultater. Dette gjelder ikke minst innenfor det nye kontaktsenteret vårt, som ble fullt operativt i vinter og som vil bedre svartiden på telefon. Dessuten er Nav-reformen gjennomført og alle kontorer på plass, og dette vil gi oss bedre mulighet til å styrke tjenestene til våre brukere, sier Heen Strømmen. « Tilbake |
![]() |
MENINGSMÅLING ![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|