![]() |
|
|
Vil ha enda flere til å bruke nettløsning Av Roy Hansen, 30.04.17 Nå er det enda enklere å komme i kontakt med Nav. På nav.no er det åpent døgnet rundt. Etaten ønsker at flest mulig bruker nettløsningen for å frigjøre kapasitet ved det enkelte kontor.
Skal du sende inn søknader, sjekke utbetalinger, finne regelverk for ytelser eller beregne din pensjon må du nå logge inn på Navs nettsider. På nav.no finner du også mange nyttige råd og tips dersom du er på jakt etter ny jobb. En veiviser for arbeidssøkere hjelper deg å se nye muligheter.
Bedre og raskere Målet er å få så mange personer som mulig til å bruke nettløsningen, slik at Nav-kontorene kan frigjøre tid til oppfølging av dem som har mest behov for det. - Vi er opptatt av at tiden til medarbeiderne på det lokale Nav-kontoret skal brukes på de som har størst utfordringer og derfor trenger mest oppfølging. Samtidig vil vi ha enda tettere kontakt med arbeidsgiverne for å få folk i jobb, sier fylkesdirektør i Nav Buskerud, Elisabeth Holen. Køfritt alternativ Navs nettsider er tilpasset både mobil og nettbrett. For å gjøre kommunikasjonen med så enkel som mulig kan du for eksempel ta bilde av dokumenter med mobilen og laste dem direkte opp. - På nav.no finner du informasjon om saken din i fred og ro. Du slipper å stå i kø på et kontor eller i telefonen. Informasjonen du finner på nettsidene er alltid den nyeste og mest oppdaterte, og stadig flere løsninger blir tilgjengelige, sier Holen. Fakta: Nav har også facebooksidene «Nav Jobblyst» for ungdom og «Nav Foreldrepenger». Ved behov for kontakt for økonomisk veiledning, prøv løsning på chat på www.nav.no. Nav har også en egen telefontjeneste for spørsmål om gjeld – du når den på 800GJELD eller 800 45 353. « Tilbake |
![]() |
MENINGSMÅLING ![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|