![]() |
|
|
Ny nettsatsing setter Mjøndalen på kartet Av Redaksjonen, 03.02.08 Handelsstanden i Mjøndalen skal settes på kartet. 12. februar åpnes nemlig nettportalen «visitmjøndalen». Her vil de aller fleste av medlemmene i Mjøndalen Handels- og Serviceforening bli profilert.
Nettstedet «visitmjøndalen» vil være en portal der folk kan gå inn for å søke etter informasjon om hvilke tilbud som finnes i Mjøndalen og ikke minst hva som skjer på stedet gjennom en egen aktivitetskalender.
- Dette blir et nettsted hvor våre medlemmer kan synliggjøre sine virksomheter. Til nå er det 33 bransjer representert på «visitmjøndalen», men vi håper at de få etternølerne kommer med etter lanseringen den 12. februar, sier leder av handelsstandsforeningen, Hege Fossum. Hun kan fortelle om en meget positiv mottakelse av planene for en ny plattform for markedsføring i tillegg til de tradisjonelle kanalene som brukes i dag. Presentasjonen på nettet blir med logo og bilde av virksomheten. Det er videre en beskrivelse av de tjenester som gis, samt at viktig kontaktinfo er lett tilgjengelig. Men det som har vært mest arbeidskrevende er å få lagt inn alle kartreferansene. Hver bransje har nemlig et oversiktskart med hvor alle virksomhetene er lokalisert i tillegg til at hver butikk har et eget interaktivt kart slik at folk lett kan finne fram til hvor bedriften ligger i Mjøndalen. Det er Roy’s Pressetjeneste som står bak denne nettsatsingen sammen med handelsstanden i Mjøndalen. Modellen er hentet fra Stavanger hvor de har meget gode erfaringer med løsningen. Mjøndalen er først ut i distriktet, men daglig leder Roy Hansen, sier til Eikerbladet at dette neppe blir den eneste. Begrepet «visist» med stedsnavn eller distrikt bak begynner å bli allment kjent og stadig mer brukt for å tiltrekke seg nye kundegrupper både innen handels- og turistnæringen. « Tilbake |
![]() |
MENINGSMÅLING ![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|