![]() |
|
|
Gjyri Helen Werp går til byråbransjen Av Roy Hansen, 28.03.19 Gjyri Helen Werp - søster av tidligere ordfører Anders B. Werp - har fått seg ny jobb. Den tidligere Skotselv-jenta, hadde som vi fortalte i fjor, fått jobb i Tine, men valgte å slutte etter kort tid. Nå håper hun på bedre «match».
Dette skriver Gjyri på sin facebookprofil i dag:
Noen ganger er det full kræsj, andre ganger full match. Det jeg har lært av arbeidslivet, er hvor viktig det er å ha samme verdier, visjoner og ambisjoner på vegne av en merkevare. Merkevarebygging henger nøye sammen med kulturbygging i min bok, derfor bestemte jeg meg: Jeg vil heretter bestemme selv hvem jeg skal jobbe med - og for. En god match må gå begge veier, og jeg er der i livet hvor jeg er like opptatt av hva en arbeidsgiver kan gjøre for meg, som jeg kan gjøre for dem. Begge må bli happy. Jeg vet at det er først da jeg kobler på alle muskler og setter inn sjette giret. Så da Kjetil Amundsen tok kontakt, etter å ha hørt meg snakke entusiastisk og personlig om både jobberfaringer, kultur, «drive» og ledelse under et intervju/foredrag, og lurte på om vi kunne samarbeide, var dette noe av det første jeg spurte om: Hva er verdiene og visjon til selskapet? Hva er målet ditt med selskapet? Hvor er dere om tre år? Hvilken type leder er du? osv osv. Stakkars mann, han hadde jo å gjøre med en som hadde vært ute en vinternatt før i arbeidslivet. Vel. Verdiene lå bokstavelig talt i lomma hans, i form av en nydelig trykksak i papp. Der stod det blant annet: «Samarbeid, samarbeid, samarbeid - Lidenskapelig og målbevisst - Ha det gøy - Vis endringsvilje… og hold dere fast; setningen «vi er litt wild-and-crazy i ny og ne». Altså; der hadde han meg. Wild & crazy… I love it! Første gang jeg har sett det nedfelt i et selskaps verdidokument! I tillegg har denne toppsjefen guts og ambisjoner - det liker jeg. Så etter noen møter, ble det klart: Jeg trår inn som CXO (Chief Experience Officer) i kommunikasjonshuset og Norges største trykkeri, @07_media hvor jeg får overordnet ansvar for merkevarer, kommunikasjon og kundeopplevelse, og skal bidra med transformasjon og nyskapning. Og det beste av alt: Jeg skal ved siden av dette, fortsette byggingen av egen merkevare, tjenester og team i @soyoumedia - som allerede er godt i gang. Det blir i alle fall nok å gjøre fremover, og det har jeg heldigvis aldri vært redd for, sier hun. « Tilbake |
![]() |
MENINGSMÅLING ![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|