![]() |
|
|
Fjerdingstad bak nytt samarbeid Av Roy Hansen, 22.04.07 I et samfunn preget av utenlandsk påvirkning av norsk industri ønsker noen å gjøre det motsatte, nemlig forsikre seg om at produksjonen av det norske H-vinduet fortsatt bevarer sin kulturelle, historiske og familiære bakgrunn.
De fire produsentene H-vinduet Magnor AS, H-vinduet Bauge AS, Lillerønning Snekkerifabrikk AS og Fjerdingstad Trevarefabrikk AS har nå inngått et eget markedsføringssamarbeid. Kommunikasjonsfirmaet H-partner AS har nå sett dagens lys og vil stå for markedsføringen av disse norske familiebedriftene.
- Vi ønsker å vise våre kunder, ansatte og markedet generelt at vi fortsatt vil fokusere på det tradisjonsrike, det pålitelige og det norske ved H-vinduet, og våre produksjoner. Vi ønsker å bli oppfattet som trygge familiebedrifter som vil sikre norsk eierskap, sier daglig leder i H-partner AS, Knut Einar Fjerdingstad. De fire produsentene vil fortsatt bevare sin lokale tilhørighet, men vil stå samlet og samarbeide om kommunikasjonen med markedet gjennom det nyetablerte firmaet, som har ansatt Lene Nordbæk som ny markedskoordinator, heter det i en pressemelding. « Tilbake |
![]() |
MENINGSMÅLING ![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|