![]() |
|
|
Alvorlige feil i Telenors mobilnett - rettet nå Av Roy Hansen, 30.10.14 (Oppdatert kl. 22.20) Telenor opplever for tiden feil med sitt mobilnett. De har ingen indikasjoner på feil i fastnett eller med nødnummer. Men det er ikke mulig å ring til Telenors mobilkunder.
Kriseledelse er satt, og Telenor jobber nå med å få oversikt over situasjonen.
- Vi oppdaterer denne så fort vi har mer informasjon om saken. Politiet melder at kunder som ikke kommer igjennom til 112 må ta ut simkort før de ringer eller restarte mobilen uten å trykke PIN-Koden. Da kommer du igjennom. Politiet kan også overføre til 110 og 113. Telenor Norge er landets største leverandør av tele- og datatjenester. Via deres mobilnett og fastnett leverer de tjenester innen telefoni, bredbånd og kabel-tv til privat- og bedriftskunder over hele landet. De selger også tjenester til andre telekom-operatører, men om de også er berørt, sier ikke kveldens melding noe om. SISTE FRA TELENOR Feilen i Telenors mobilnett er rettet. Feilen oppstod 19.20 og oppstod etter en oppdatering i Telenors nett. Feilsituasjonen førte til at alle Telenors kunder som forsøkte å ringe eller å sende SMS mellom 19.20 og 21.35 ikke hadde dekning eller ble brutt. Telenor beklager de problemer denne feilsituasjonen har medført for sine kunder, og vi skal nå følge opp sine rutiner for å sørge at lignende feilsituasjoner ikke skjer igjen. Det var heller ikke mulig for andre å ringe inn til Telenors kunder. « Tilbake |
![]() |
MENINGSMÅLING ![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|