![]() |
|
|
Fortsatt problemer med nettbankene Av Redaksjonen, 06.10.17 EVRY jobber med alle tilgjengelige ressurser sammen med selskapets partner IBM for å reetablere tjenester i forbindelse med feilen i selskapets stormaskin.
Kunder opplever fremdeles at tjenester ikke er tilgjengelig. EVRY beklager sterkt de ulempene som dette medfører for sine kunder og deres brukere.
Det er en feil i en komponent i den sentrale stormaskinen som har forårsaket at flere banker er berørt av driftsproblemene. Feilen medfører at kunder ikke fikk tilgang til nettbank, mobil og minibanker. Personer som har BankAxept/Visa og kredittkort kan derimot bruke dette i butikk i henhold til gjeldende regelverk. EVRY vil i etterkant av hendelsen gå gjennom årsaksforholdene nøye og vurdere hvilke tiltak som skal iverksettes for å hindre at en slik feil skjer i igjen, sier selskapet i en pressemelding kl. 16.00. EVRY kommer med ny oppdatering klokken 18.00 eller så snart alle tjenester er bekreftet i normal drift. « Tilbake |
![]() |
MENINGSMÅLING ![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|