![]() |
|
|
Sprekinger engasjerer seg i TV-aksjonen Av Redaksjonen, 16.10.08 Onsdag var det et strålende moteshow i Solberghallen. Et firma som hadde en stand ved inngangen, var Spenst Mjøndalen. Nå ønsker de å vise at de ikke bare er opptatt av trening på senteret, men at de også engasjerer seg i lokalsamfunnet. - Vi har mye fokus på sammenhengen mellom fysisk og psykisk velvære, sier Lene Jacobsen. ![]() Støtter årets TV-aksjon. Fra venstre Elin Korsgård, Susann Andersen, Atle Kværnskog og Lene Jacobsen. (Foto: Privat) Spenst har i år valgt å engasjere seg mye når det gjelder årets TV-aksjon. Målet vårt er å kunne samle inn 10.000 kroner som de kan gi til Blåkors. - For å klare dette har vi bestemt at innmeldings avgiften til alle nye medlemmer som melder seg inn på Spenst i løpet av uken skal gå til årets TV-aksjon, sier Jacobsen. Det var en ganske nervøs Lene Jacobsen som valgte å stå på scenen å fortelle om hvorfor dette betyr mye for både henne og resten av Spenst-teamet. Og det var ganske stille i salen da det kom et par historier om hennes barndom og hvordan hun hadde opplevd å vokse opp med en far som var og er alkoholiker. - Vi ønsker med dette å vise at vi som jobber på treningssenter ikke nødvendigvis bare bryr oss om kropp og helse, men faktisk er helt vanlige personer som også har en fortid og som liker å bidra til lokalsamfunnet, sier hun. De oppfordrer nå flere bedrifter til å gjøre det samme, nemlig å bidra til årets TV-aksjon. For dette er et problem som rammer flere mennesker enn vi aner. « Tilbake |
![]() |
MENINGSMÅLING ![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|