![]() |
|
|
Turfolket skal nås med skjermer Av Roy Hansen, 26.03.07 Bergans Fritid AS går nye veier for å nå turfolket. Med teknologi fra Eiker IT AS installerer selskapet flatskjermer med Bergans-reklame i sportsbutikker uten at det koster butikkene en krone. - Avtalen er strategisk viktig for oss, og markerer er et betydelig gjennombrudd i denne bransjen, sier Per-Ole Svensrud i Eiker It AS.
Bergans Fritid, Norges ledende produsent av klær og utstyr til friluftsliv, skal nå turfolket med det siste av det siste innen teknologisk utvikling. Tilskuddet til en allerede omfattende markedsføringsstrategi er bruk av skjermbasert kommunikasjon, og selskapet er det første i Skandinavia som nå selv går aktivt inn i sportsbutikker og finansierer og implementerer skjermløsninger. Butikkene får dermed en profesjonell skjermløsning som bidrar til mersalg, samtidig som Bergans får vist reklame og kampanjer på skjermene – uten konkurranse fra andre aktører. Løsningene er per i dag installert i et fåtall butikker, men det totale antallet vil over tid havne på godt over 100.
- Skjermbasert reklame i butikker er nytt for oss, men likevel en naturlig forlengelse av vår markedsføringsstrategi. Levende bilder fanger blikket og kommuniserer effektiv, og er samtidig ressursbesparende med tanke på at det kan erstatte utsendelse av profileringsmateriell til butikkene, sier Sølvi Nilsen i Bergans. Selskapet skal også videreutvikle bruken av dette i fremtiden. Det er Eiker IT, som står for den faktiske leveransen til butikkene. Selskapet satser tungt på skjermbasert reklame og muligheter også innen andre bransjer. - Vi er svært tilfreds med at Bergans har valgt våre løsninger. Selskapet er ledende innen sin bransje, og er svært dyktige på markedsføring. Dermed er avtalen en bekreftelse på at våre løsninger er i «eliteserien», sier Per-Ole Svensrud, i Eiker IT AS. « Tilbake |
![]() |
MENINGSMÅLING ![]()
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|